Tuesday, February 14, 2006

Vandaag niet

Nee. Ik doe er niet aan mee. Ik vind het onzin. Ik heb zielige amerikaanse films gezien waarin tieners worden afgerekend op het aantal Valentijnskaarten dat ze wel of niet ontvangen hebben. Ik heb de strips van Charlie Brown gelezen, die met Valentijn nog sneuer is dan anders. Als het Sinterklaas is merk je dat nauwelijks aan de etalages, maar rond deze tijd loopt iedereen in het winkelcentrum rond met de weerschijn van de rozerode etalages op z'n gezicht. Ik vind het onzin. Ik doe er niet aan mee. Nee.

7 comments:

Merel said...

Dat is nog eens stelling nemen :)

Anonymous said...

Ik doe sowieso niet mee met 'dagen' voor wat dan ook. Zo'n onzin. Vandaag gaan we met zijn allen... Mag ik dat zelf bepalen?

Anonymous said...

Maar als je kaarten krijgt, is het toch stiekem wel leuk ;-)

Irene said...

@mm:ook mét kaarten vind ik het maar niks! Ook niet stiekem.

Irene said...

@philomeen: da's wat anders,maar alleen met Valentijn of alleen met moederdag omdat het zo hoort, dát vind ik zo opgelegd.

Anonymous said...

ik kreeg iets veel leukers ;-)

Irene said...

@mopperpot: je maakt me wel nieuwsgierig! Wat dan?