Sunday, February 12, 2006

Bauhaus

Ik was gisteren even terug in de tijd. In mijn geboorteplaats speelde Bauhaus. Mannen van mijn leeftijd, muziek van vroeger, maar niet bejaard. Vroeger hoorden ze een beetje tot het uiterste duistere vleermuisrandje van mijn muzieksmaak, nu kwam ik toch aardig opgewekt de zaal uit. Ik ging hoofdzakelijk uit jeugdsentimentele redenen, maar werd verrast en meegezogen in een energiek concert. De recensies zullen wel weer vies tegenvallen. Kan me niet schelen, ik heb een goeie avond gehad.

3 comments:

Anonymous said...

Aj, Ireen. Now you've really lost me! Tijdje radiostilte: moet aan mijn algemene kennisniveau gaan werken. :)

Merel said...

ben blij dat het zo leuk was :) volgende keer wij weer, naar een 'eigentijds' concert (mijn tijd dan).

Anonymous said...

Ik durf het haast niet te zeggen . . , maar Bauhaus zegt mij niets.
Maar ik begrijp dat ik iets gemist heb.