Wednesday, February 08, 2006

Daar zíjn ze weer!



Ik weet het, het is een afgezaagd onderwerp, maar ik trap gewoon nog maar eens een keer die open deur in. Zondag 16 april, de blaadjes zitten alweer aan de bomen, kalfjes in de wei, vogeltjes fluiten er op los, het is Pasen! Maandag 6 februari, er ligt nog wat ijs op de sloten, iedereen hoest en niest z'n wollen sjaal nat, warme chocolademelk en snert? ja graag! Bij Albert Heijn heb ik de eerste paaseitjes al weer gesignaleerd. Aldi maakt het nog bonter, die heeft ook al van die sjieke grote gedecoreerde paaseieren staan.Bij AH wachten ze daar meestal nog ietsjes langer mee. Hee, ik denk dat ik jullie alvast een gelukkig 2007 wens, dan ben ik in ieder geval niet te laat!

7 comments:

Merel said...

Oh nee, nu al weer? Ach, da's net zoiets als pepernoten eind augustus.

Gonda said...

Chocola, in welke vorm ook, is het hele jaar door lekker!
Die zakjes paaseieren in de winkels zijn echt bedoeld voor impulsaankopen. Ik laat ze nog een maandje of wat liggen, beter voor de lijn!

Anonymous said...

van het zelfde. :^)

Erika said...

Ik heb de eitjes van de Hema, die zijn echt het lekkerst en betaalbaar, nog steeds kunnen negeren,(vooral de groene: melk hazelnoot), maar m'n eisprong komt eraan en dan ben ik echt niet te houden, dus ik ga morgen vast voor de bijl!

Ik vind de eitjes van nu trouwens minder erg dan de speculaas in september. Die geven me dan echt het gevoel dat de zomer voorbij is en ik weer vijf maanden moet wachten op een groen sprietje!

Petra said...

Ach, prettige feestdagen kan altijd...

Anonymous said...

Geef mij maar Kerstkransjes, dat zal ook wel niet meer zo lang duren!

Erika said...

Gezwicht! En lekker dat ze zijn!