Friday, February 03, 2006

Bodies

Ja, dit is wel een pakkende kop, he? Ik ga het (deze week in ieder geval) nog één keer over de dreefafgraving hebben. Gisteren kregen we van het Stadsdeel Zuidoost een update over de werkzaamheden. Dat doen ze wel netjes moet ik toegeven, hoewel er voor de rest een hoop te mopperen valt, ik ga in ieder geval bij de gemeenteraadsverkiezingen NIET op de PvdA stemmen, niet dat ik dat al van plan was, maar dit terzijde... Er staat een hoop te gebeuren, maar eerst moet er nog een groot gedeelte van het dreeflichaam afgegraven worden. Het moet toch niet gekker worden! De taal van het werken aan de weg (frezen, grondverzet, enz.) is een wonderlijke taal.

8 comments:

Anonymous said...

Ja, die techneuten kunnen er wat van. ;-) Ik heb hier nog een leuke voor de scrabble: glasvezeluitvoergarnituur.

Merel said...

Wist je dat dan niet? Ze hebben een lijk in de dreef gevonden, van toen ie gebouwd werd, en die moeten ze nu eerst afgraven!

Irene said...

@Merel: Getver!
@Gerard:dit klinkt als iets dat je als bijgerecht bij een Van der Valkrestaurant krijgt...

Erika said...

De Dreef in Haarlem?

Irene said...

@Erika: éen van de verhoogde dreven in de Bijlmermeer. In Haarlem heb je de Heemsteedse Dreef en die is altijd al beganegronds geweest!

Erika said...

Toen ik het 'beneden' vertelde werd ik ook al uitgelachen, maar ik legde de link, omdat ik ergens las dat je ook in Haarlem had gewoond (en ik ook)

Irene said...

Wat leuk!En nu zo ver in het Hoge Noorden!

Erika said...

Ja mijn ouders namen toentertijd een zaak over in Gorredijk, eerst heb ik nog mijn Havo afgemaakt in Haarlem, maar daarna ben ik ze achterna gegaan (toch maar geluisterd naar mijn vaders advies!)Inmiddels woon ik alweer 26 jaar in Drachten.