Monday, February 20, 2006

Post-griepje

Stomme dingen rond het weekend:
* Ik kon niet ruiken, dus ik kon ook niet proeven en ik had allemaal lekkere dingen voor het weekend in huis gehaald.
* Er popt steeds een schermpje op met de kop van Hennie Huisman, waar het voor is weet ik niet, want ik klik 'm onmiddelijk weg.
* Zoveel vrije tijd en te lamlendig om er iets mee te doen.
* Op maandagavond (nu) een beetje op m'n blog zitten schrijven terwijl ik niks te melden heb.

Leuke dingen na het weekend:
* Lieve brief gekregen
* Chris komt morgen
* Vanavond lekker vroeg naar bed met mijn Mankell boek.

Deze kwaliteitspost werd u aangeboden door Ireen. Morgen beter.

6 comments:

Merel said...

& het lieve mailtje dan? ;)
ik ben blij dat je je beter voelt nu, in ieder geval.

Gonda said...

Dit zijn juist wel grappige, persoonlijke logjes. Ik lees ze graag!
Het lijkt op een stokje: noem 3 stomme dingen van het weekend en noem 3 leuke dingen...;-)

Anonymous said...

Betekent dat dat de stomme dingen met 4-3 gewonnen hebben, of tellen leuke dingen dubbel en is het dus 4-6?

Irene said...

@goentah:ja!laten we een nieuw stokje doen! ;-)
@marcel:éen van de leuke dingen was jouw post van vandaag, dus de leuke dingen hebben gewonnen!

Anonymous said...

Wat moet Hennie Huisman nou op je monitor? Jakkie! Is daar geen wetgeving tegen?

Irene said...

@oh!: Hennie is net zo'n pop-up als die vrouw en het meisje van Scarlett, verschrikkelijk.Ik weet niet of Hennie daarvan is, zoals gezegd klik ik 'm onmiddelijk weg.