Wednesday, April 05, 2006

Verscheurde beenderen


Fijne titel van deze post,he? Sam heeft weer toegeslagen. Het is om wanhopig van te worden. Vanmorgen was hij een paar uurtjes alleen en heeft in die tijd kans gezien onze slaapkamerdeur te openen. Nou ja, kans gezien? Dat zeg je meestal als het een moeilijke opgave is. Sam gaat rechtop staan en opent met zijn voorpoten de deur. Klaar. Het boek waarin ik bezig was; "The Lovely Bones", lag aan flarden op de grond. Het dekbed was van het bed getrokken, de matrashoes was gescheurd en mijn Labello kapotgeknaagd en de inhoud opgevreten. Sam houdt er niet van om alleen te zijn.

10 comments:

Anonymous said...

Als je dan boos bent kwispelt hij en kijkt ie je zeker met van die hele lieve ogen aan?

Gonda said...

Jemig, die castratie heeft hem niet echt rustiger gemaakt :-( Labello opgegeten? Hij zal wel diarree krijgen...
Dat boek heeft ie dus letterlijk verslonden! Hij heeft een goede smaak ;-)

Anonymous said...

Oh wat erg! Boris was ook zo, maar is met de jaren (hij is 5 1/2 jaar oud nu) rustiger geworden. Maar ergens hen ik hem dat opgeknaagde paar zwarte echt uit Barcelona afkomstige Muxart-laarzen nooit vergeven.. Was het trouwens roze Labello? Ik begreep van Merel dat die niet meer verkrijgbaar is en dat alleen jij nog een voorraadje hbet (/had).

CeeBee said...

mijn hond Bo was ook zo. Heeft al kapitalen aan schoenen/boeken/plastic bakjes opgegeten.

Hij kan er nu eindelijk tegen. na drie jaar...

Erika said...

Wat doe je in zo'n geval met je hond? Het heeft vast geen zin om 'm te straffen, toch?
Wij denken heel vaak aan het nemen van een hond, maar zijn tot nu toe nog niet tot die stap gekomen. 'k vertel dit maar niet aan 'manlief' is vast niet bevorderlijk voor het 'verkrijgen' van een hond.

Anonymous said...

En je deurklink zit al andersom? Bij ons stonden die dingen omhoog. Even wennen, maar het werkt wel een tijdje...

Anonymous said...

Jummie, Labello. Dat doe ik zelf ook altijd, als ik alleen ben.

Ron said...

Kan Sam al lezen? Hij denkt dan misschien dat het een delicatesse voor honden is. La Bello. Prima naam ook voor een mooie teef/bitch eh... dameshond. Zou dat soms de aantrekkingskracht kunnen zijn?

Anonymous said...

Die titel is inderdaad extreem luguber! ;)

Anonymous said...

the lovely bones.. i love that book :)..