Monday, March 06, 2006

Daar zíjn ze weer!

7 comments:

Merel said...

Ben benieuwd wat ze zo aan hebben :)

Erika said...

't heeft niks met deze foto te maken, maar met je boekafbeelding ernaast: Wat lees jij een boel! Ik ben er gewoon jaloers op! Heb je trouwens al 'De Voorlezer' gevonden?

Ron said...

Geef ze alvast vier knuffels uit Apeldoorn.

Irene said...

@erika: Ik moet nog naar de bieb, maar wil eerst mijn eigen nieuwe aankopen lezen(had allemaal boekenbonnen gekregen)En ik lees niet eens zoveel als ik zou willen, 's avonds een kwartiertje in bed en als ik mazzel heb, tussendoor nog wat.

Erika said...

was je jarig of oz?

Anonymous said...

Wat een weerzien na een half jaar! Jullie zullen elkaar heel wat te vertellen hebben!

Anonymous said...

Ta-daa!

* gaat snel verder met volgende logje *