Tuesday, January 17, 2006

Vloekendokter


Ik kwam het woord vloekendokter tegen, een woord waarbij ik dan meteen denk aan een arts die je helpt om van je onhebbelijke gewoonte overal maar om te GVDen en te SHITten af te komen. Het blijkt dus zo'n, over het algemeen Afrikaans, medium te zijn. Je kent het wel, van die briefjes in de bus. Of niet, als je ergens in de provincie woont. Ik woon in de Bijlmer en daar zijn ze nogal gul met deze briefjes. Mr. Mousta biedt hulp bij: terugkeer van uw geliefde, uw carriere, examen, kans op geluk. Daar moet ik even over nadenken. Hulp bij kans op geluk... Prof. Fadu lost binnen drie dagen zelfs de wanhopigste zaken op! Maar ook: directe terugkeer van uw partner, geliefde en brengt heel veel tederheid aan. Nou, die vind ik van een ontroerende pracht:..brengt heel veel tederheid aan. Ik ben wel benieuwd hoe hij dat doet.Hij geeft ook nog 100 % garantie. Ernaartoe!

3 comments:

Anonymous said...

oplichters! was laatst gefilmd door een konsumentenprogramma. of je maar direkt veel kontant geld wil betalen voor een drankje, wat zou helpen om je geliefde terug te krijgen.

Anonymous said...

of neem ik het nu weer te serieus?? ;-(

Irene said...

@Wies; ja joh!Ik vind het gewoon leuk om die dingetjes te bewaren, natuurlijk slaat het nergens op, alleen maar geldklopperij.