Wednesday, January 25, 2006

Ik heb altijd pleisters bij me


Soms heb ik een idee dat ik alvast als draft bewaar. Zo ook deze keer over pleisters. Maar dan komt de actualiteit ertussen. Op de radio hoorde ik vanmorgen dat er op de A28 (bij Zwolle?) een vrachtwagen met koeien gekanteld was. Dus stond er daar een file en een weghelft was afgesloten. Punt.
Ja, dan moet je net mij hebben! Ik hou van koeien. Misschien vind ik ze wel de mooiste, liefste, lekker ruikendste en nieuwsgierigste dieren die er bestaan. Ik krijg van zo'n bericht de naarste visioenen. Waarschijnlijk waren die koeien wel op weg naar het slachthuis. Dat wil ik niet weten. Het drama van die gekantelde vrachtwagen vol met koeien in doodsangst laat me niet meer los.

5 comments:

Anonymous said...

Heb je die foto zelf genomen?

Irene said...

@Gerard: nee,gegoogeld, maar ik heb nog wel van zulke échte (niet-digitale)foto's van mijn vakanties in Schagerbrug.Koeien komen graag kijken wat je nu weer ligt te doen in hun wei.

Merel said...

Wat zielig! (en we moeten die niet-digitale foto's 'even' digitaal maken, via de negatieven)

Fleur said...

Hey Irene!

Wat dat lekker ruiken betreft, daar heb ik zo mijn twijfels over. Maar inderdaad krijg ik ook heel zielige beelden in mijn hoofd bij zo'n bericht! :'(

wies said...

ik vrees van wel: naar het slachthuis. en daar helpen geen pleisters tegen.