Sunday, January 22, 2006

..and the countdown begins

Ik heb een tellertje op m'n weblog gezet. Of liever; Merel heeft hem erop gezet, zoals ze me ook heeft geholpen met de nieuwe look van m'n blog. Ik vind mezelf meestal best wel handig, maar met Merel in de buurt stelt dat niks meer voor. Ongelooflijk dat ik haar zelf gemaakt heb!
Wat dat tellertje betreft: ik hoop dat 'ie me niet teleurstelt. Want dan moet ik mijn conclusies gaan trekken. Leuker schrijven (maar dat deed ik toch eigenlijk voor mezelf?) of gewoon het tellertje er weer af!

5 comments:

Merel said...

Ik voel me zeer vereerd met dit stukje :)

Irene said...

@Merel: dat was ook de bedoeling.

Gonda said...

Soms is het leuk te zien dat je gelezen wordt! Ik heb ook een sitemeter, waardoor ik ook per logje kan zien hoeveel bezoekers het getrokken heeft.
Maar ach, ik log wat ik wil, en trek me niets van de 'score' aan!
Leuke log heb je trouwens!

Anonymous said...

Ik heb er ook een maar misschien is het toch beter zo'n ding er af te gooien. Je gaat je van alles afvragen... o, die is wel geweest maar heeft niet gereageerd, o en die ook al niet. Wat is er mis met dat logje dan... enz... vermoeiend soms. :)

Irene said...

@Aad: Ja, ik vind 'm ook een beetje frustrerend, soms moet ik m'n blog verversen en dan verspringt het tellertje door mij al een aantal keer. Aan de andere kant: je kunt nu zien dat er mensen zijn geweest, niet iedereen hoeft te reageren natuurlijk!