Wednesday, January 18, 2006

Nieuw dekbed

We hebben een nieuw dekbed en of het daaraan lag weet ik niet, maar ik had een gruwelijke droom vlak voor het ontwaken. Eerst had ik mijn auto ergens geparkeerd en toen ik er naar terugging omdat de parkeertijd was verstreken, bleek hij weggesleept te zijn. Dit was het minst nare deel, want even later bevond ik me met vier kleine meisjes van een jaar of acht en een man van in de zestig in een soort smalle gang op weg naar een deur. De man zei tegen de meisjes: Komen jullie maar mee met oom Joop. Ik voelde meteen dat het niet goed zat, ik riep zachtjes naar éen van de meisjes: Danielle, kom eens hier, luister 's... Ik wilde haar zeggen niet met de man mee te gaan en ik wilde naar buiten lopen om de politie te roepen, maar toen werd ik wakker. Ik heb geen idee waar die droom vandaan komt, ik ken geen oom Joop en ook geen klein meisje dat Danielle heet, maar het was zó echt en het voelde zó dreigend, ik was er nog een hele tijd naar van.

2 comments:

Anonymous said...

ik ken wel een ome joop en dat is een echte lieverd.

Irene said...

@Wies: Gelukkig maar, dan was het 'm vast niet!