Friday, December 23, 2005

Sixties


"Iedereen" had van die ordinaire, houten slippertjes met een wreefbandje van rood of roze lakleer en het allerprachtigste was dat ze ook nog een hakje hadden! Een hakje! Mijn ultieme wens was om ook van die houten slippers te hebben en na lang, lang zeuren gingen we naar de stad om ze te kopen. Daar bleek mijn moeder een heel ander idee van houten slippers te hebben. Okee, het wreefbandje was rood, maar daar hield het dan ook mee op. Nu zijn ze reuze hip en trendy (iets wat er bij mij absoluut niet in kan) maar ik vind ze nog steeds verschrikkelijk lelijk die Birkenstocks. Jeugdleed.

1 comment:

Anonymous said...

idd mijn moeder had ze. ik was toch hipper in die tijd.
heb getwijfeld dit voorjaar bij de birkenstocks van heidi klum. die ik mooi vond waren eruggg duur.