Friday, December 02, 2005

Dipuitleg



Ik voel me vandaag geroepen om mijn post van gisteren te verklaren, omdat er mensen zijn die het niveau te laag vonden.. Mijn weblog gaat over de dingen die míj raken (zie bovenaan) dus als ik even in een dip wil zitten en dat wil melden, moet dat toch kunnen. En zeker als je hoort dat je dochter in Afrika ziek is en malaria heeft, ondanks alle voorzorgsmaatregelen en pillen. Na lang surfen op allerlei sites op internet ben ik nu wat geruster, zeker als ik lees dat de meest ernstige vorm, die dodelijk kan zijn, alleen in Azie voorkomt. Maar dat neemt niet weg dat het iets is waar je je hele leven last van kunt houden en dat je bij elk griepgevoel je huisarts moet gaan bellen vanaf nu, omdat het een malaria-aanval kan worden. Ja, ik voel hem weer opkomen, die dip.

2 comments:

Anonymous said...

Mensen staan altijd snel klaar met een oordeel. Als ze het niveau te laag vinden gaan ze toch lekker ergens anders lezen! Weblogs genoeg toch?

Sterkte voor jou en je dochter. :-)

Anonymous said...

Sterkte! En ik hoop dat alles uiteindelijk meevalt.