Monday, December 12, 2005

Lekker lezen


Zó weinig tijd om te lezen tegenwoordig, terwijl dit boek zo leuk is! Ik heb het laatst gekocht bij het American Book Center, waar het stond in het sale-vak. Als je van lezen houdt zou ik je aanraden om daar verre van te blijven! Het is daar zó verleidelijk, ik ga er altijd met minstens 1 afgeprijsd boek de deur uit. De mooiste boeken moeten daar wijken voor de nieuwe voorraad van nog mooiere boeken, het is niet zo dat het kneusjes zijn die maar niet verkocht raken.Ik ben ook wel eens de mist ingegaan met een boek dat ik eigenlijk voornamelijk om de vormgeving en de naam had gekocht, eenmaal thuis bleek het een ondoordringbaar vaag fantasyboek te zijn. Nou ja, hij staat érg mooi in de boekenkast.

6 comments:

Anonymous said...

heb jij ze dan met de voorkant naar voren in de kast staan?

Irene said...

@wies: je wil gewoon niet wéten hoe mooi z'n ruggetje alleen al is!
En dan staat er in relief (kan de puntjes niet vinden)"Idlewild" op, dat vind ik zó'n mooi woord!

Ron said...

Is het Idlewild van de zoon van Carl Sagan? Dan zijn er zeker genoeg mensen geweest die het wel een goed boek vonden, zeggen de internet-reviews. (Helaas wordt de rugzijde zelden op het internet getoond. Misschien een tip voor Bol.com en anderen?)

Irene said...

@Ron:Yep, het is inderdaad van Nick Sagan (oók een mooie achternaam!)en soms denk ik weleens dat ik me er nog een keer in moet storten.Ik had ook moeite met het eerste stuk van Kerewin vroeger, maar dat heeft me toch gegrepen als éen van de mooiste boeken ooit.

Ron said...

Tja, je weet maar nooit.

Anonymous said...

Never judge a book by the cover! :-D