Thursday, May 18, 2006

The White Cliffs Of Rügen


* Mobiele telefoon
* Oplader
* Waterflesjes
* Ondergoed
* Camera
* Tandpasta
* Tandenborstel
* Fruit
* Sokken
* Shampoo
* Zonnebril
* T- shirts
* Muggenspul
* en..
* en dat ook nog...
We gaan een weekje naar de Oostzee, een weekje maar. Dat worden waarschijnlijk weer drie tassen vol. Oh ja, en boeken! En c.d's voor onderweg! En dropjes.
Maar eerst nog boodschappen halen voor de thuisblijver. En Sam naar het hondenpension brengen. En de auto stofzuigen. En..
Tot over een week!

9 comments:

Anonymous said...

Fijne vakantie!

Merel said...

veel plezier :) en wel soeveniertjes meenemen, he?

Gonda said...

Heel veel plezier! We lezen wel weer van je:-) Net als Gerard zal ik je ook op de dagelijkse logronde missen!

Anonymous said...

Ik wou even strepen in je lijstje, maar alles is echt nodig. Veel plezier!

Anonymous said...

De auto stofzuigen???
Is dat nodig? Doe 't lekker als je terug bent...

Have fun, kusje van zusje

Anonymous said...

Ik ga op vakantie en ik neem mee... veel plezier!

Anonymous said...

Tot over een week en veel plezier...ik ben benieuwd naar de verhalen

PS said...

veel plezier... en hopelijk een beetje knap weer.

Anonymous said...

Veel plezier.
En tot over een week!