Friday, May 05, 2006

Triviaal

Ik weet het, het is te stom voor woorden, maar ik moet het toch effe kwijt. Zie ik 's een leuk badpak, is 'ie alweer op. Stad en land afgebeld, maar ze hebben te weinig binnengekregen, óf hij is al uitverkocht (lijkt me ook een kwestie van te weinig binnengekregen als de brochure net uit is). Toch ga ik het van de week nog even proberen, want ik heb dat nog eens met een ander artikel gehad. Was ook uitverkocht en zou niet meer binnenkomen, maar de volgende week hadden ze het gewoon weer. Ik ben gek op de HEMA, maar ze maken me het niet makkelijk.

8 comments:

Merel said...

Stomme Hema. Net als met dat hemdje van mij. "Nieuw artikel" en het dan maar anderhalve week hebben, om het nooit terug te laten komen.

Anonymous said...

Ik zie een erg breed grijnzende jongen met een lekker taart! ;-)

Irene said...

@cockie: en dan doorbladeren!

Gonda said...

Badpakken nu al uitverkocht? En de zomer is nog nauwelijks begonnen...
Gelukkig heb ik vorig jaar 2 nieuwe bikini's gekocht, die passen nog wel denk ik!

Anonymous said...

De groene of de roze?

Irene said...

@petra: dat wist ik nog niet, helaas had ik de mogelijkheid tot kiezen niet meer.

Erika said...

Ik zal straks even voor je kijken, Drachten is nooit zo snel uitverkocht. Wel toevallig, ik heb gisteren een voorstelling proberen te maken van mezelf in die bikini.

Anonymous said...

Net zo lang doorbijten tot ze toegeven dat het badpak nog wel ergens op een plank ligt! ;)