Monday, May 08, 2006

Onder ons

Ssst, niet verder vertellen, wij houden het graag voor onszelf. Wel zo rustig. Wij gaan weer een weekje naar Duitsland. Het allernoord-oostste dit keer. O.a naar Prora, het vakantiecomplex van maar liefst 4 kilometer lang dat Hitler ooit liet bouwen voor "zijn arbeiders". Niet dat het ooit gebruikt is, maar het staat daar maar wel mooi vervallen te wezen aan de kust. Daar houden wij van. En wonder boven wonder bleken wij ook van het reizen in Duitsland te houden. Dit gaan we vaker doen, dachten we, na een eerste échte reis door het oosten. En over twee weken is het zover. Gaan jullie maar lekker naar Frankrijk, Griekenland of Italie. Wij nemen straks een biertje (wat zeg ik: een BIER!) op een terrasje in Stralsund, Zingst of Wolgast. ;-)

11 comments:

Erika said...

Veel plezier, ga je er je verjaardag vieren? Alvast gefeliciteerd.

Irene said...

@erika: nee, mijn verjaardag vier ik gewoon hier, want dat is vrijdag al ;-)

Anonymous said...

Ik bén al in Frankrijk...

Maar vooruit, omdat je zo aandringt zal ik dan wel naar Italië op vakantie gaan. :-)

Anonymous said...

Prosit! (Ik doe Zwitserland, mag dat ook?)

Merel said...

erg leuk. Ben nu al benieuwd naar de foto's!

Anonymous said...

Ik dacht dat je naar Portugal zou gaan. Maak je een mooi fotoverslag?
Ik neem er vast een biertje op, proost!

Irene said...

@gerard: Ik ga óok nog naar Portugal, met mijn zus! Schandalig he?

Anonymous said...

Wel ons op de hoogte houden he~!

Anonymous said...

Dat is net zo schandalig als zo maar een maand vrij nemen. ;-)
Je hebt gelijk!!

Gonda said...

Wat een heerlijk vooruitzicht: 2 vakanties!

Anonymous said...

Enjoy!