Thursday, May 11, 2006

Bejaardenpas aanvragen?

Vandaag werd ik door wildvreemden gefeliciteerd, want m'n collega's waren zo vriendelijk geweest om mijn portret aan de slagboom van het parkeerterrein te hangen. Ook kreeg ik vandaag al kaarten in de bus die voor mij bleken te zijn, terwijl ze vreemd genoeg aan ene Sarah geadresseerd waren. Fatma zong een Turkse versie van "Happy Birthday" voor me en verblijdde me met een stapel cadeaus (rozenwater, sokken, taart, wit geborduurd T-shirt en kunstbloemen mét chemische geur). En ik word morgen pas 50. Ik vraag me af wat me nog te wachten staat. Als ik wil kan ik binnenkort ook op het seniorenkoor én meedoen aan de bridgeclub voor vijftigplussers. Hieperdepiep! Ik heb er zin in! ;-)

9 comments:

Ruud van Beeren said...

Wacht maar af.

Anonymous said...

En in de trein en de bus een kinderkaartje.... Alvast gefeliciteerd toch!

Anonymous said...

Alvast welkom bij de club.

CeeBee said...

echt waar? 50? Jeetje, ik had je zo'n 20 jaar jonger geschat in je schrijven!

Anonymous said...

Leuke foto! Hoe oud was je daar? :-P

Zonder gekheid: Van harte gefeliciteerd!!!

Anonymous said...

hieperdepiep. gefeliciteerd met je 50ste. ;-)

Anonymous said...

Gefeliciteerd!!

Anonymous said...

Leuk, van die collega's met chronische humor.

charlos john said...

Wow, What an Outstanding post. I found this too much informatics. It is what I was seeking for. I would like to recommend you that please keep sharing such type of info.If possible, Thanks. visum Amerika