Saturday, June 24, 2006

Molto Bene

Een heel toevallig vervolg op mijn post van eerder deze week: twee etalagepopbenen in het zand bij de 'dreefafgraving', die allang geen dreefafgraving meer is, maar een heuse, bijna affe nieuwe weg. Ik kwam er gisteren langs en ging daarnet met fototoestel op pad om het verschijnsel vast te leggen. Helaas waren ze al weg. Opvallend detail was ook dat éen been een donkergekleurde nylonkous droeg. Ik kan het niet meer bewijzen, jullie zullen me op m'n woord moeten geloven. Ik doe er maar een gegoogled plaatje bij.
En oh ja, ik blog deze week alweer een jaar!

4 comments:

Erika said...

Ik geloof je meteen hoor, maar waar heb je de bovenstukken gelaten?

Anonymous said...

Jippie! gefeliciteerd! (Ikke ook trouwens :))

Gonda said...

Gefeliciteerd met je jubileum! Ik vier een bescheiden feestje in september :-)

Anonymous said...

En het was echt van poppen? Ik zou me rot schrikken.