Thursday, June 08, 2006

Even vakantie

Vannacht moet ik om 3 uur op Schiphol zijn. Eigenlijk om half 3, maar we vliegen niet naar de States, dus zóveel tijdrovende veiligheidsmaatregelen verwacht ik niet, ik durf een halfuurtje later ;-) Samen met mijn zus naar Portugal. Volgens een collega schijnt het daar 39 graden te zijn, maar volgens de Volkskrant van vanmorgen 26 graden. Lijkt me iets aangenamer. Ik ben geneigd de Volkskrant te geloven. Hier schijnt het ook mooi te blijven, dus niet jaloers worden. Tot over een week maar weer.

10 comments:

Anonymous said...

Als ik jou was zou ik toch maar de Volkskrant geloven. Wat een tijdstip om op reis te gaan, ik draai me dan nog even om.
Wij gaan gewoon hier van het mooie weer genieten.
Fijne vakantie allebei en geniet er van.

Erika said...

En je bent net terug van weggeweest? wat heerlijk!

Gonda said...

Heel veel plezier daar! Lekker ontspannen en genieten van zon, cultuur en natuur!

Anonymous said...

Lekker! En ik ben wel jaloers want Portugal heeft meer dan alleen een lekkere temperatuur!

Anonymous said...

Oei wat lekker. Misschien ben je er nu dan ook al wel! Ik wens jou ook veel plezier en we lezen elkaar over een tijdje wel weer!

Anonymous said...

veel plezier, en het is hier veel warmer. ;-)

Anonymous said...

Hier is het dertig graden, maar jaloers ben ik tocht.
Portugal *zucht*

Anonymous said...

Wil vindt het heerlijk voor je, ze gaat zelf a.s. zondag naar Menorca, als het goed is nog een beetje rustig eiland boven Mallorca, en vertrekt ook om dit onmenselijke uur van 5 uur in de ochtend en dat met twee heel kleine kinderen ! See you als we terug zijn, liefs van Han en Wil

Erika said...

Hé nog niet terug?

Anonymous said...

Gelukkig moest ik pas om een uur of elf 's ochtends op Schiphol te zijn. Zo midden in de nacht lijkt me helemaal niks.