Friday, March 23, 2007

Se7en

Invidia (gramschap - jaloezie- afgunst)

Gramschap vind ik een prachtig woord, maar het is niet een van míjn zonden. Ik ben niet jaloers aangelegd. Natuurlijk denk ik weleens: Goh, dat zou ik ook wel willen hebben of willen doen, maar nooit met echte afgunst. Ik gun iemand zijn geluk, zijn nieuwe auto, zijn verre vakantie en droom vrolijk verder dat het mij misschien ook nog eens mag overkomen. Voor u denkt: wat is zij toch ontzettend braaf.., ik ben toch eigenlijk wel een béétje jaloers op de vriendin van mijn favoriete acteur. Moet kunnen.

4 comments:

Anonymous said...

Lijkt me onschuldig...

Anonymous said...

Dit zou een complex verhaal kunnen worden ;-)

Anonymous said...

vind ik ook
novelle

Irene said...

@Novelle: waar kan ik je vinden? Je hebt al een paar keer gereageerd en ik zou graag eens bij jou willen kijken!