Thursday, December 14, 2006

Fris en fruitig

Wij zijn afgelopen jaar overgestapt op een andere zorgverzekeraar. De oude probeert ons nog steeds terug te winnen met allerhande aanbiedingen. Gisteren kwam er weer eentje: de 50+ actief polis. Ze hebben ons nu bijna over de streep, want wie kan de volgende verlokkingen weerstaan?
Een kleine greep uit het vergoedingenoverzicht (alles 100%):
* Steunpessarium
* Pruik
* Elektrische óf laserepilatie
* Steunzolen en/of podotherapie
* Hoortoestel
* Orthopedisch schoeisel
* Bovenooglidcorrectie
* Uitneembare volledige gebitsprothese

We zijn bíjna om.

10 comments:

Anonymous said...

Doe mij maar een hoortoestel . .

Anonymous said...

Stelletje gekken...

Irene said...

@pascal: 'Talkin'to me?'

Anonymous said...

steunpessarium??? voor die uitgezakte baarmoeder? wist niet eens dat het bestond. ik mis een handsfree steunvibrator in het lijstje. :))))

Irene said...

@wies: Jee, Wies, ik wist niet dat je je handjes ook niet meer kunt gebruiken als je ouder wordt...fijn vooruitzicht! ;-)

Anonymous said...

@ Wies: Ik was net nog even blij dat ik gelukkig niet wist wat een steunpessarium is. Maar nu heb je mij van kennis voorzien in een gebied dat ik liever blanco had gelaten!
(P.s.: Ik hoop toch echt dat het mijn werkgever niet is die jou deze nonsens heeft gestuurd: dan wordt het hoog tijd voor me om weer eens heeeel aandachtig de Volkskrant Banen open te slaan..)

Irene said...

@fem: tis Agis. Is dat 'm?

Anonymous said...

@Ireen: Pfff, nee gelukkig niet. Maar het heeft maar een haartje gescheeld of we waren met ze gefuseerd...

Irene said...

@Fem: dan zit je vast bij Menzis. We zijn daarop overgestapt en toen ik las van de fusie, dacht ik nog: nou, dan hadden we ook niet hoeven weggaan, zeg!

Anonymous said...

Aan jou is een razend goede Sherlock verloren gegaan! :-) Mijn geliefde reageerde net zo als jij!