Tuesday, September 26, 2006

Kerels in huis

Mijn twee mannen zijn weer terug.

De ene is vanmorgen om acht uur geland komend vanuit New York en doet heel hard z'n best om zijn ogen open te houden zodat hij vanavond op een normale tijd naar bed kan en zijn jetlag kan wegslapen maar ik denk niet dat het hem gaat lukken.
De andere ligt in zijn mand en heeft net zo'n soort jetlag door tien dagen hondenpension waar hij waarschijnlijk geen uur rust heeft gehad want het is daar spelen spelen spelen effe eten en dan weer spelen met de andere honden maar hij gaat gewoon slapen wat kan hem die jetlag schelen.

6 comments:

Ron said...

Welkom thuis voor de mannen. Doe ze de groeten. Mijn treinreisje Den Haag-Apeldoorn duurde gisteravond ongeveer net zo lang als de vlucht New Amsterdam-Amsterdam. Dus ik weet hoe ze zich voelen :-/

Anonymous said...

dan vind ie het in ieder geval wel leuk, dat hondenpensioen. Ik heb mijn hond ooit opgehaald na een weekje pension en heb echt een week lang met een vreselijk ontredderd dier gezeten.

Anonymous said...

Even bijpraten is er niet bij... laat hem eerst maar slapen... en hond ook.

Irene said...

@gerard: hij heeft er duizend ! gemaakt.

Erika said...

Mooie foto's van die 'ene'.

Anonymous said...

En dan nu maar heel stil zijn...