Sunday, September 03, 2006

Het normale leven


Begin juni was ik een week in Portugal, eind juli een lang weekend in Verona en nu zit het er weer op. Mijn zomer is voorbij. Ik weet dat ik niet mag mopperen, maar: was dat het nou? Moeten we nu de herfst alweer in? Ik ben dit weekend nog een beetje aan het rommelen thuis, maar vanaf maandag is het echt finito. Gelukkig heb ik afgelopen donderdag nog een leuk uitje Rotterdam met Merel gehad. We hebben gelogeerd in een prachtig, bijzonder hotel, lekker geluncht en gedineerd, we zijn naar de film (ja, Jamie Foxx!) geweest, naar museum en museum en hebben geshopt. Nu maar weer de schouders eronder.

9 comments:

Anonymous said...

Nu maar eens stopen met dat hedonistische gedoe

Irene said...

@paul: ik stop met 'dat hedonistische gedoe' als jij voortaan met dezelfde naam op dezelfde plek blijft!

Gonda said...

Wat een mooie afsluiting van de zomer, zo'n uitje met je dochter!
We richten nu onze blik maar weer op oneindig... óp naar de lente!
Ik zit ook een beetje tegen de wintermaanden aan te hikken... :-(

Irene said...

@gerard: de foto is bewust onscherp, Gerard, die opmerking had Merel ook al op haar blog. Wij doen dat bewust! Ik ben dit keer iets herkenbaarder dan normaal, maar eigenlijk liever niet ;-) Ik heb er een filtertje overheen gegooid. Ach, en Amsterdamse in Rotterdam? In mijn hart blijf ik een Haarlemse, ik voel me overal thuis!

Anonymous said...

Ik ben juist dol op de herfst.

Anonymous said...

ben je naar de kapper geweest?

Irene said...

@wies: ja ;-)

Merel said...

gaan we gauw weer doen, mam, maar dan ergens in het buitenland. kopenhagen? oslo?

Erika said...

k heb t hotel meteen opgeslagen als bladwijzer