Monday, October 16, 2006

Sjeetje!!

Op 22 januari plaatste ik een tellertje op mijn weblog, gewoon omdat zoiets kan. De eerste tijd keek ik elke dag wel even hoeveel mensen er geweest waren, maar de laatste maanden is dat ding inmiddels zover naar beneden gezakt dat ik moet scrollen om 'm te zien en dat doe ik dus niet. Gisteren wilde ik iets opzoeken in mijn 'archief' en mijn tellertje blijkt nu opeens op bijna tienduizend te staan! Dat vind ik toch wel bijzonder. Ik weet dat ik 'm zelf ook wel ietsjes heb opgevoerd door af en toe m'n blog te veranderen of te verversen, maar bijna tienduizend! Ik ben geen Wim de Bie of Hanneke Groenteman of vooruit: Merel Roze , maar ik vind dit heel respectabel voor een amateurbloggertje. Hartelijk dank voor uw bezoek!

7 comments:

Merel said...

jaaaaaaaaa, ik heb hem gezien: 10.000! :)

Anonymous said...

Graag gedaan...

Ron said...

10010, 10011, en alsmaar verder gaat ie...

PS said...

Naar mate het getal groter, of hoger is zoals u wilt, lijkt het minder hard te gaan. Ik vertrouw die tellers soms niet. In navolging heb ik er ook eentje opgezet en die ga ik vergelijken met mijn Bellstat counter. Nu kan je ook uitrekenen hoeveel van je bezoekers reageren. Bij mij ligt dat zo’n beetje op 12%.

Erika said...

Ik ben jaloers!

Gonda said...

Bij jou is het altijd de moeite waard :-)
Gefeliciteerd!

Anonymous said...

Zo, weer eentje erbij op je teller. Ik kom via Eelco (die dus gaat trouwen en we mogen allemaal op feest komen!!!) even hier snuffelen. Leuke weblog heb je.
Groet, Toaske