Sunday, October 22, 2006

My life as a dog

Opgepast, vieze praatjes: Ik vind het heerlijk om elke dag wel even in mijn oren te peuteren met een wattenstaafje en nee, ik doe het niet te diep, mijn oorsmeer wordt niet aangestampt. Nu ontdekte ik laatst dat ik elke keer als ik een wattenstaafje pak om een kloddertje mascara weg te poetsen ('s morgens nog niet helemaal wakker en onzeker met de handjes) dat ik dan jeuk krijg in m'n oren! Oh help, ik heb een soort van Pavlov reactie door het pakken van een wattenstaafje! Een sóórt van? Ontkenning heet zoiets.

Naschrift: Ik lees net in mijn tv gids dat "My life as a dog" van Lasse Halstrom vanmorgen op televisie was. Wat een toeval!

4 comments:

Merel said...

:)

Erika said...

En heb je dat ook als je je tanden poetst?

Irene said...

@erika: nee, alleen bij de staafjes.

Anonymous said...

Ach, zolang je er niet van gaat kwijlen...