Tuesday, July 24, 2007

Zeg eens baaah!

Tijdens het verschonen van ons bed (een huishoudelijke klus geeft het brein ruimte om allerlei kanten op te freewheelen) moest ik opeens aan het programma: 'Zeg eens Aaa!" denken en dan specifiek aan het bed waar dokter van der Ploeg 's avonds inkroop. Dat bed had week na week en maand na maand dezelfde dekbedhoes. Bruin met een werkje, dat kan ik me nog herinneren. En elke keer vond ik dat bed viezer worden. Zéker voor een dokter, waar je in die tijd toch nog naar opkeek, nietwaar? Kon mevrouw Dobbelsteen dat bed niet 'ns verschonen? Bestonden er toen nog geen stylisten of setdressers? Dan was ik er vast een avant la lettre. Het stoorde me me mateloos. Mijn dekbedhoezen zijn wit. Spier. En worden vaak verschoond.

2 comments:

Anonymous said...

Daar was geen budget meer voor, zowel voor de stylist/setdresser als voor de verschoning.

Anonymous said...

Je had natuurlijk een brief kunnen sturen...