Thursday, July 19, 2007

Die tillen we over het weekend heen

Ook gisteren in de krant gelezen? De Belgische mevrouw die op vrijdagmiddag in de MRI-scanner was vergeten? Machine uit, licht uit. Na een uur werd de wachtende echtgenoot door een verpleegster ontdekt. Oeps! Maar de mooie verontschuldiging van het ziekenhuis maakte dit berichtje voor mij helemaal af: "Tijdens de vakantie is er slechts één dokter voor twee toestellen. Maar gevaar was er niet. De schoonmaakploeg had haar anders wel ontdekt op maandag." Ik moest dit even tot me door laten dringen. Op maandag. Op MAANDAG!

8 comments:

Anonymous said...

Hopelijk is de uitslag van de MRI minder schokkend.

Ron said...

Doet me erg denken aan de Alien-films. Sigourney Weaver en de rest van de crew zijn in diepe Hypersleep. Plots komen ze, heerlijk uitgerust, uit hun MRI-scannertjes geschoven.

Irene said...

@ron: En toen begon het gesodemieter!Die hadden beter nog een weekendje kunnen blijven liggen!

Anonymous said...

Die arme echtgenoot, die zo braaf zat te wachten tot het licht uitging. Wat zal hij allemaal gedacht hebben?

Anonymous said...

Ach, ik heb er ook wel eens ingelegen. Je ligt zacht en droog en koud is het ook al niet.... er zijn ergere dingen :)

Anonymous said...

Ik vind de reacties op je berichtje zeer matig.. Het is te belachelijk voor woorden dat dit soort dingen kunnen gebeuren.

Iedere dag ben ik verbijsterd over het ongenuanceerde omgaan met je medemens.

Anonymous said...

scandalous! wat verschrikkelijk zeg ...

Anonymous said...

dat was ik dus: Merel