Sunday, November 06, 2005

Irritantjes 3


Irritantst:
Vernieuwde receptuur! Nu nog beter! Verbeterde smaak!
Nou dan weet ik het al; verpest is de boel. De smaak van de pindakaas, eiersalade, sinaasappelsap die je zo lekker vond is voorgoed verloren.
Laatst bleek ook m'n lekkere Labello (rose, zónder smaak!) opeens vernieuwd en gedverdemme naar plastic aardbeigelpen te smaken, als je je daar iets bij voor kunt stellen. Gisteren bij het Kruidvat zag ik, oh hieperdepiep, opeens nog 4 ouwe versies liggen, verstopt achter de verbeterde versie. Ik heb ze allemaal gekocht.

2 comments:

Ron said...

Een internet-winkel voor uit de handel genomen produkten. Shit, wat heb ik toch een geniale ideeën! Ik verwacht binnen twee jaar een beursnotering.

Anonymous said...

Ik herken dit. Ik heb op de markt echt alle flessen Fa met tropische Kukui opgekocht toen opeens bleek dat dat product uit de handel was genomen. Gelukkig kwam ik het nog vrij vaak tegen. Drie voor 10 gulden (tegenwoordig 5 euro). Is nu al een paar jaar uit de handel en ben nu echt met de laatste fles bezig :( Helaas!

Ook zo flauw dat ze nooit aankondigen dat ze een receptuur gaan wijzigen, of zelfs het hele product uit de handel nemen.
Actie!!!

En ik vind het idee van Ron perfect!