Friday, November 25, 2005

Eerste winterdag


Ik kan natuurlijk niet achterblijven nu iedereen al de hele dag bezig is met het weer. Maar het is ook dat ik dat enge plaatje van gisteren een beetje uit het zicht wil hebben.
Chaos op de wegen, 800 kilometer file, mensen die in hun auto moeten overnachten, de politie deelt dekens uit (hoe komen die met die truck met dekens ter plaatse??) , Apeldoorn afgesloten van de buitenwereld (niks van waar, zegt Ron die in Apeldoorn woont) ... Hier regent het en Sam is aan het tandenwisselen.

4 comments:

Merel said...

fijn dat die rare sam uit het zicht is, ik vind onze eigen toch wat aantrekkelijker. tandenwisselend en al.

Anonymous said...

over de vluchtstrook?

Irene said...

Ja Wies, dat heb ik me ook later bedacht, maar als ik verhalen hoor over crisissituaties en chaos, heb ik daar beelden bij waar geen vluchtstrook in voorkomt. By the way,lees ook net in de krant dat er mensen de auto uitgevlucht waren en over de vluchtstrook liepen te rennen.

Anonymous said...

Ik denk dat het dekens en warme dranken uitdelen ook maar heel beperkt gebeurd is.
Ik kan me niet voorstellen dat, als ze al uren in de file staan, mensen geen gebruik van de vluchtstrook gaan maken. Die dan uiteraard binnen no-time ook helemaal vol loopt.