Monday, February 02, 2009

Peel me a grape

Bij ons in de keuken staat een schaaltje druiven, waar we af en toe een graai in doen. Gezonde snack, toch? 

Toen ik vanmorgen, in het halfduister, de keuken betrad, zag ik vanuit mijn ooghoek iets groens op de vloer liggen. Toch even schrikken. Het was maar een per ongeluk druifje.
Veel gekker was het dat ik vanmorgen op m'n werk in de gang weer een groen dingetje zag liggen. Dat moest wel haast iets anders zijn!
Maar nee. Weer een druifje in z'n eentje.
Geen idee waar 'ie vandaan was gekomen. Niet uit mijn keuken in ieder geval.
Een mens maakt toch waanzinnig spannende dingen mee op een grijze maandagochtend. ;-)

3 comments:

Anonymous said...

Dat is bijna griezelig! Het begint met een druifje hier en daar, maar voor je het weet... the Twilight zone! :-)

Irene said...

@Fem: Ik hoor meteen dat geluidje erbij! ;-)

Anonymous said...

Wat vindt Sam ervan?