Monday, February 16, 2009

Forumtaal

Ik zocht op Google naar de sterfdatum van André Hazes (vraag me niet waarom, ik zeg het toch niet ;-) en kreeg een link naar een forum waarop men op beschaafde wijze over zijn verscheiden sprak. Hier zijn wat leuke voorbeeldjes:



Andre Hazes is vandaag overleden aan een hartaanval.
plaats hier je reacties.

Ja dat heb ik gehoord Veel te jong leefdtijd
-
ja veel te jong gestorven maja het leven gaat door
-
jah ik had het gehoord
mij zegt het niet zoveel
zijn muziek vond ik nix en ik hoorde ook dat hij zn vrouw sloeg ofzoiets.
maarja, dat hij nu al dood zou gaan vind ik wel erg ja
-
ik vond zijn muziek echt walg maar hij waswel de laatste volkzanger.
er is ook een of ander figuur van bzn dood dat vind ik ook erg
-
Domme debiel vind ik hem.
Ik ga zijn dood niet herdenken of niets erover zegen.
Er zijn veel belangrijkere mensen in mijn leven dood gegaan.
-
Andre Hazes was een van de beste Nederlandse zangerd ooit.
Hij kwam nooit op MTF ofzo, maar hij was zeer bekend bij Ned 1 en 2 etc..
Het ergste vind ik dat hij 2 kinderen had van rond de 7, en een springlevende vrouw.
-
hazes is gestroven door een overdozis (onderhanderen) denk ik!
heeft ier al iemnd een joint gerookt.. zelfde future

Wat is het Nederlands toch een prachtige taal!


2 comments:

Ron said...

Na jouw vorige blog over Chantal van de Wii, vraag ik me toch af wat er bij springlevende Rachel in de huiskamer staat. Het is al weer even geleden 'zints H6 klatsplotse versgijdun' dus ik gok erop dat ze vaak een spelletje Pong doet, met Dré Jr.

Anonymous said...

onderhanderen... maar de beste (ja, sorry hoor) vond ik toch:

Het ergste vind ik dat hij 2 kinderen had van rond de 7, en een springlevende vrouw.

sorry, maar dan moet ik toch ècht even lachen!