Monday, July 17, 2006

Tissues

Je ziet ze wel vaker rijden: auto's met op de hoedenplank een doos tissues. Ik weet niet precies wat ik ervan moet denken. Nou ja, ik moet niet jokken, ik weet eigenlijk wél wat ik ervan denk: ik denk dan altijd aan sex. Neemt u mij dat vooral niet kwalijk, ik zal het uitleggen. Als je vaak een snotneus hebt, lijkt het me het handigst als de tissues naast je staan of in het handschoenenvak zitten. Als je een gezin hebt en je kindjes hebben een snottebel of kwijl of kleefmondjes, is het ook het meest voor de hand liggende om die doos binnen handbereik te hebben. Wat moeten die dingen dan op de hoedenplank!? Dat is alleen maar een slimme plek als je iets te doen hebt op de achterbank. I rest my case. En voor het geval dat u mij deze post tóch kwalijk neemt: wijt het maar aan de warmte (dan is zo'n doos ook handig voorin!).

10 comments:

Anonymous said...

Wel handig zo'n hoedenplank. Ik ga er voortaan maar eens op letten wat daar allemaal op staat.

Anonymous said...

wat je ook wel eens ziet, vooral bij oudere mensen, een wc-rol onder een zelfgehaakt hoedje. hihi.

Anonymous said...

A dirty mind is a joy forever...

Daar zou ik nou nooooit aan hebben gedacht ;-)

Irene said...

@wies: nou moet ik weer aan poepen op de achterbank denken..minder, veel minder! En het geeft zo'n bende. ;-)

Anonymous said...

Joh, laat ik nou altijd hebben gedacht dat die doos tissues inderdaad de gehaakte closetrol verving! Voor een gevalletje diarree of zo. Maar waarschijnlijk heb je hartstikke gelijk en bestaat er misschien wel een code tussen tissuevervoerders-op-de-achterbak. Vrolijk uitstekende tissues betekent dan: JA, ik ben er wel voor in. Een gesloten doos betekent: ik twijfel nog een beetje en ik wacht totdat ik iets van mijn gading voorbij zie rijden. Of zoiets. Ik ga ze gloeiend in de gaten houden! Heb ik ook weer wat te doen tijden mijn woon-werkverkeer!

Anonymous said...

Ik heb geen doos tissues achterin... ben ik nu anders?

Anonymous said...

Als je nou snel naar de wc moet en je rijdt door een groen hart, waarmee moet je anders je billetjes mee afvegen? Met die wc-rol. En die ligt natuurlijk overal in de weg, behalve op de hoedenplank!

Irene said...

@pascal:net zo anders als ik, ik héb trouwens geeneens een hoedenplank ;-)

Anonymous said...

Ik ben blij dat ik geen hoedenplank heb. Ik heb zelfs helemaal geen tissues in de auto...

Gonda said...

Ik zou best een grote doos tissues in de auto willen ;-) Maar dan moet ik eigenlijk ook een grotere auto...

Zou deze meligheid door het weer komen? :-)