Wednesday, July 12, 2006

Je Ware leeftijd 2

Vorige week kreeg ik van mijn zus een grote map. In die map zaten bijna alle brieven die ik haar in de afgelopen 20, 25 jaar gestuurd heb. Wat een feestje! Oh, natuurlijk waren er ook brieven bij waaruit bleek dat we op een bepaald moment mot hadden, maar over het algemeen was het heerlijk lezen. Wat me vooral verraste, was dat de toon van de brieven in die lange tijd nauwelijks veranderd is. Ik kan natuurlijk altijd wel zéggen dat ik me zo jong voel vanbinnen, maar in al die brieven komt mijn 'geest' onveranderd op me over. Dus kijk maar goed naar deze foto en naar de nieuwe foto bij m'n profiel: dat ben ik, nog steeds!

6 comments:

Anonymous said...

Ik denk ook dat wat wij 'geest' noemen onveranderlijk, en altijd dezelfde is.

Anonymous said...

stralend.. nog altijd jong, is het niet van leeftijd dan is het wel van hart. ;)

Gonda said...

Ik had het er laatst nog met iemand over. Je blijft je gewoon 24 of zoiets voelen! En als je 80 bent waarschijnlijk ook nog!

Anonymous said...

Blijk ik ineens een jongere zus te hebben!!!

Anonymous said...

Drie keer raden van wie dat commentaar kwam...
maar ik kon m'n naam om de een of andere reden niet invullen.

Anonymous said...

Je bent zo jong als je je voelt. Blijkt dus dat je jonger bent dan je denkt ;-).