Saturday, October 11, 2008

Leuk.

Bloggen is leuk.
Gelezen worden is leuk.
De laatste tijd heb ik nog wat leukers ontdekt: bloggen met foto's. Want dat is eigenlijk waar het op neer komt bij Flickr.
In ieder geval bij mijn Flickr. Ik heb hier altijd al geschreven over de kleine dingen die in mijn leven gebeuren, maar met
fotograferen kom je ook een heel eind. Soms zelf nog wel verder.
Dit gaat over grenzen heen. Ik heb nu "lezers" uit de hele wereld. En dat is leuk. Erg leuk.
Met sommige lezers wordt er al voorzichtig een soort vriendschapsband opgebouwd.
En dat allemaal zonder woorden. Leuk!
Ik blijf hier nog wel terugkomen, maar in de tussentijd: kijk eens op Flickr

4 comments:

Gonda said...

Voor jou had ik al een Flickr account gemaakt, maar ik heb geen idee meer wat mijn inlognaam en wachtwoord was... Weet jij mijn naam daar nog? Dan kom ik je daar weer eens op zoeken!

Anonymous said...

ja, flickr is (ook) leuk. soms denk ik wel eens, ik maak van de titels het 'logje' en klaar. (zoals laatst.)
maar ik ben soms (soms hè) toch wat lang van stof, dus ik keklog toch ook nog maar ff door.
ik moet nog eens wat meer met tags gaan werken daar, en dat soort dingen, om wat meer 'mensen' te trekken, maar ach. ik zet ze er ergens toch voor mezelf en voor later neer en als er dan wel iemand kijkt/ reageert, is dat bonus =)

Irene said...

Ik sluit niet uit dat ik opeens weer ontzettende zin krijg om te gaan webloggen,zeker met de winter voor de deur ;-)

PS said...

Ik heb ook een fotoblog, want je kunt idd met beeld anders communiceren. Toch blijft taal ook erg leuk.