Thursday, August 04, 2005

Er sijpelt iets..

Heeft iemand nog een exemplaar van het kookboek "kok rond de klok", het mijne is door waterinsijpelijng kapot gegaan, alvast bedankt

Aquariumvisjes zwaarddragers zowel mannetjes als vrouwtjes wegens overcompleet.

Mappen
10 stuks "lege" mappen voor opslag diverse verzamelingen.

Groene gloeilamp
Gloeilamp die groen licht geeft, 25 watt. Voor feestverlichting of als discolamp?

Behangboeken
Behangboeken voor de knutselaar of freubelaar aangeboeken. Ongeveer 20 stuks.

Scouting
Scouting allemandsendjes van 1980,enz

Theezakjes
Heel veel gekregen theezakjes, kom ze a.u.b. ophalen

Witte droog rek
Ik doe een witte droog rek weg omdat wat dingen kapot aan zijn de rek is voor de lief hebber

Een houder voor de aansteke
Ik ben aan het opruimen en ik doe een aanstekerhouder weg dit is speciaal voor de ronde weggooi aanstekkers niet voor de aan stekker die je nu heb

Alles met een P
We zoeken allerlei dingen die met een P beginnen.

Posters en smurfen
Hoi voor mijn verzameling en die van mijn man zijn we op zoek naar oude en nieuwe posters als ze maar apart zijn en mijn vezameling zijn smurfen die kan ik iet genoeg heben dubbele zijn geen probleem want die kan ik dan ruilen binnen de smurfenclub

Zelfopblazend matje
Een zelf opblazend matje het liefst iets dikker


advertenties op www.gratisoptehalen.nl

2 comments:

Ron said...

Heb je ook gevonden wat je zocht? Of was je op zoek naar deze leuke (op een schrijnende manier, dan)advertenties?

Anonymous said...

:-D