Wednesday, June 20, 2007

Uitslover!

De zakjes van de biologische groenten van AH kraken op een vreselijke manier. Natuurlijk zal dat wel een goede reden hebben: dat ze van 100% recyclebaar materiaal gemaakt zijn bijvoorbeeld. Tenminste, dat hoop ik dan maar. Maar als ik zo'n zakje op de lopende band leg, kijkt er vaak iemand verstoord op.
Alsof ik er wat aan kan doen!
Alsof ik aan iedereen wil laten horen hoe goed ik wel niet bezig ben!
Ik wil gewoon in stilte biologisch bezig zijn.
Is dat teveel gevraagd? Albert??

10 comments:

Gonda said...

Is dat zo? Kraken die zakjes? Zal wel aan mij liggen dan, maar ik heb het verschil nooit opgemerkt. Misschien wat vaker biologische groenten kopen...

Anonymous said...

goh, is mij ook niet opgevallen, maar goed, onze happie altijd druk en dus een hoop geluid en dus herrie ;-)

Maaike van Beeren said...

Ik weet wat je bedoelt, alleen wil ik juist graag DELEN dat ik iets biologisch' koop: goed voorbeeld doet goed volgen...

Anonymous said...

Weet je zeker dat de mensen verstoord opkijken? Misschien denken ze gewoon "wat verstandig, die biologische groenten."

Anonymous said...

Mij nog niet opgevallen...

Irene said...

De zakjes kraken écht! Ga maar eens bij Appie aan de zakjes om bv de avocado's, de biologische slamelange en de tomaten voelen!

Anonymous said...

je hebt helemaal gelijk en het is strontirritant :)

Ron said...

Er komt een Stille Golf aan. Een duidelijke trend. En zou het, na het Groen Beleggen, dan ook niet eens tijd worden voor Stil Beleggen. Dan hoef ik bijvoorbeeld niet meer te investeren in Groene Windmolens, want die maken me toch een takkeherrie.

Ron said...

En wat een woord is dat: Slamelange.
Dat moet je niet tegen Lange Frans zeggen, want dan krijg je een hengst.

Irene said...

@ron: wordt het niet weer eens tijd dat je jouw fijne woordspelingen op je eigen blog gaat zetten? Ik mis je!