Friday, February 06, 2009

Gamen in de kist

Ik kijk altijd even naar de mailtjes in m'n Spambox, want er glipt wel eens een gewild mailtje in.

Deze was niet gewild, maar toch de moeite waard om te lezen.
Ene Chantal van de Uitvaartanalist punt nl deed me een aanbod dat ik bijna niet kon weerstaan.
Nintendo Wii kado bij uw uitvaartverzekering!
D'r is niks mis met een Nintendo Wii natuurlijk, maar in combinatie met een uitvaartverzekering vind ik het een beetje vreemd. Of zou het ze er om te doen zijn dat je ongelooflijk fit gaat worden van dat spelen, zodat je lekker lang je premie blijft betalen?

2 comments:

Anonymous said...

:) waarschijnlijk wel ja! nou ja, ik wil d'r wel een hoor!

Anonymous said...

Of juist het tegenovergestelde. Ik ben al eens flink tegen de grond gegaan (gladde vloer, kousenvoeten, je kent dat wel) bij een bowling-manoeuvre. Heel charmant, nog in spagaat ook. (Ik kan dan ook niet bowlen)